reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Divinský

Michal Divinský

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám svoje názory a svoj pohlad, ktorý nemusí byť vždy správny. Aj moja nálada môže meniť pohľad na vec. Trošku alibistické, ale... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Spravil som IQ Test potkanovi

Michal Divinský

Spravil som IQ Test potkanovi

Už nie som kancelárska krisa a tak jazdím po Slovensku.

  • 27. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 164x
  • 2
Bude mi chýbať desina

Michal Divinský

Bude mi chýbať desina

Ešte tu síce nemáme európsku menu, ale už sa ňou pomaly vyhrážajú...

  • 14. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Sedem hodín spánku, prosím

Michal Divinský

Sedem hodín spánku, prosím

Diskontné predajne, bežné obchody, výpredaje, tržnice, super aj hypermarkety ba dokonca ani špecializované predajne vám neponúknu spánok.

  • 2. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 850x
  • 6
Penále, pokuty, tresty, väzenie

Michal Divinský

Penále, pokuty, tresty, väzenie

Určite nielen mňa vychovávali rodičia občasným pokarhaním, trestom, pochvalou  alebo odmenou. Prečo ale v bežnom živote sú odmeny a pochvaly výnimočné? Nemyslím pochvaly, keď nás chváli niekto známy pre nejakú banalitu, síce potešia a hrejú, ale nebudem sa kôli tomu rozplývať dva dni.

  • 6. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Čo za polročné vysvedčenie?

Michal Divinský

Čo za polročné vysvedčenie?

Mladšia sestra doniesla 31.1. polročne vysvedčenie. Samozrejme mala samé.

  • 2. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Poslucháči za 20 litrov.

Michal Divinský

Poslucháči za 20 litrov.

Tak a už celé Slovesnko čaká kedy zazvoní mobil, aby mohli povedať: Počúvam rádio expres.

  • 1. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
42 proti jednému

Michal Divinský

42 proti jednému

Tak na čo sa to tu hráme? To sa tak ťažko pripúšťa, že smrť patrí k životu presne tak ako noc ku dňu? Ľudský život má akú hodnotu? Má menšiu ako štyridsaťdva životov?

  • 23. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu