reklama

Bude mi chýbať desina

Ešte tu síce nemáme európsku menu, ale už sa ňou pomaly vyhrážajú...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

 Už sme v zóne, rastie nám ekonomika, všetko sa vraj dobre vyvíja a spoločná mena je skoro na dohľad. Neviem či to bude lepšie alebo horšie, ale jedno viem isto – bude mi chýbať Slovenská desaťkorunáčka. To je taká správna minca. S desinkou sa dá naložiť všelijako,  lenže pre mňa, pre človeka, ktorý nevie šetriť je takpovediac spásou. Neodložím si z výplaty päťsto ani dvesto. Ale ak mi vydajú desinu, nepustím ju z ruky. Vlastne pustím, ale len do pokladničky. Samozrejme pokladnička musí byť bez otvorov na predbežné vyberanie a zabezpečená proti vyberaniu mincí rôznymi pomôckami. Jednu takú som dostal, bola pozváraná a zabezpečená proti vyberaniu napr. pomocou noža. Tvar hranola o rozmeroch približne 12*12*30 centimetrov. Približne dva a pol roka som do nej hádzal skoro každú desaťkorunu, ktorá sa mi dostala do rúk. Tešil som sa na obsah a keď bola plná, prišla vytúžená zabíjačka. Pílka na železo, trochu nervov a potom počítanie a ukladanie na kôpky. Odhady boli, ale aj tak som bol milo prekvapený. Stodvadsaťštyri kôpok po desiatich desinkách činilo sumu 12.400,- Sk.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A ak teraz začnem znovu šetriť, neviem či stihnem pokladničku naplniť kým sa zmení mena...

A potom – potom budú Eurá a centy.     

Michal Divinský

Michal Divinský

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám svoje názory a svoj pohlad, ktorý nemusí byť vždy správny. Aj moja nálada môže meniť pohľad na vec. Trošku alibistické, ale... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu